Çalışma Saatleri09:00 - 23:50
callİletişim+902426061882

Tüm Yorumlar

Fırat A***** | 2023-09-02Villayı Görüntüle

Yusuf Bey’e ilgisinden dolayı çok teşekkür ederiz.Temiz ve hijyenik bir yer.Viillada lazım olacak her araç ve gereç vardı.Konum olarak plajlara,marketlere,eczaneye çok yakındı.Yanınızda ekstra bir şey getirmenize hiç gerek yok her şeyi burada bulabilirsiniz.Bizim için güzel bir tatil oldu.Seneye tekrar gelmeyi istiyoruz inşallah.

Villa Karatepe 1
Fatih A***** | 2023-09-01Villayı Görüntüle

villa gride tatil yaptık ev sahibi hasan bey çok ilgili ve misafirperver bir insan. Villacınıza teşekkürler rezervasyon ve tatil sürecinde hiç bir sıkıntı yaşamadık.

Villa Gri
Ahmet A***** | 2023-08-31Villayı Görüntüle

Villa hem konum olarak hem de doğası yapısı ile çok harika havuzun ve villanın büyük olması size unutulmaz bir tatil imkanı sunuyor ayriyeten Enes abinin misafirperverliği çok iyiydi.. son olarak ah o domatesler yokmu efsaneydi Enes abinin bahçesinden..

Mustafa D***** | 2023-08-31Villayı Görüntüle

Her şeyden çok memnun kaldık bunun gerçekleşmesinde katkısı olan Hüseyin Bey ve eşine de ilgi ve alakasından dolayı ayrıca teşekkür ederiz

Villa Gama
Mehmet &***** | 2023-08-30Villayı Görüntüle

Tokattan geldik 2. Gelişimiz ali ihsan abim ve ailesine teşekkür ederim sözün son noktası diyebilirim evden çok önemli olan abimizin ve ailemizin yakınlıkları ve içtenlikleri evi anlatmaya gerek yok oturabileceğiniz en üst seviyede garanti verebilirim herşey için teşekkür ederim ulutaş ailesine

Villa Sinem
Rabia T***** | 2023-08-30Villayı Görüntüle

Muhteşem bir tatil geçirdik. Ev sahibi Adil bey ve eşi Meltem Hanim cok ilgilendi,bizi cok güzel karşiladilar.Hic bir eksik yoktu villada. Temizlik en ön sirada geliyor. Carşaflar ve havlular tertemizdi. Havuz ve bahçe bakimi yapiliyordu. Evin icinde hic bir eksik yoktu. Ailece sakin,huzurlu ve muhteşem 9gün geçirdik. Seneye tekrar görüşmek üzere.

Villa Alparslan
Ömer H***** | 2023-08-30Villayı Görüntüle

Bu yıl Ağustos ayında eşimle birlikte unutulmaz bir tatil deneyimi yaşadık ve bunun büyük kısmını Villa Cam dibinde geçirdik. Villa gerçektende büyük bir çam ağacının hemen yanında bulunuyor. Villaya saat 15.00 gibi giriş yaptık. Eşim temizlikte biraz hassastır ki, kendi evimiz gibi bulduğumuzu söyleyebilirim. Bunun için teşekkürler. Villanın bulunduğu Sarıbelen Köyü, Kalkan sahiline sadece 10-15 dakikalık bir araba yolculuğu mesafesinde bulunuyor. Köy, vadi şeklinde denize uzandığı için fotoğraflardaki gibi eşsiz bir manzara sunuyor. Rakımının yüksek olması, sahil bölgelerinde sıkça karşılaşılan aşırı sıcak havayı ve nemli ortamı unutturuyor. Her anını havuzda manzaranın ve havanın tadını çıkararak geçirdik. Villa yeni yapılmasına rağmen içerisindeki her şey düşünülmüştü. Şahsen hiç bir eksik bulamadım. Villa doğal taştan yapıldığından dolayı serindi çoğu gün ve neredeyse kaldığımız 8 gecenin tamamında klima kullanmaya ihtiyaç duymadık. Geceleri harika uyuduk. Akşamları mangalın konumu ve bacalı olmasını ben şahsen çok beğendim. LETOON antik şehri, patara kum tepeleri ve antik kenti, çok yakında buraları ziyaret etmenizi tavsiye ederim. Sonuç olarak, villanız bize unutulmaz bir tatil deneyimi yaşattı. Her ayrıntının düşünüldüğü bu harika mekanda geçirdiğimiz güzel günler için teşekkür ederiz. Kesinlikle tekrar ziyaret etmeyi düşünüyoruz!

Villa Camdibi
erkan y***** | 2023-08-29Villayı Görüntüle

temmuz ayında 8 gün kaldık ailemle mükemmel bir deneyim oldu. özellikle villa sahibinin ilgisi olsun gerek villanın lokasyonu olsun çok iyiydi. temiz nezih çok kullanışlıydı ufak tefek sorunlarımızı hemen çözüme kavuşturdu. biz çok memnun kaldık seneye tekrar gelmeyi düşünüyoruz.

Villa Pipa
Tolga &***** | 2023-08-29Villayı Görüntüle

Geçtiğimiz haziran ayında ailece 1 hafta kaldık. Harika bir tatil yaptık. Ev sahibi Enes bey bize sebze ve meyve kocaman bir sandıkta hediye etti. Evin sahibi inanılmaz iyi bir insan. Ev harika , sessiz, sakin ve huzurlu bir ortama sahip. Ben daha öncede villa kiraladım, ama kiraladığım en güzel villa buydu. Havuzu harika ve manzarası çok güzel. Herkese öneririm.

Orhan &***** | 2023-08-29Villayı Görüntüle

Villa Aybüke bu zamana kadar ki en iyi deneyimimiz oldu, ailece yaklaşık 5 yıldır bu konsepti tercih etmekteyiz, en iyisiydi diyebilirim. Evin içinde her şey mevcut, kendi evimizde gibi hissettik, odalar, yaşam alanı, havuz alanı harika, özellikle havuz alanındaki ses ve görüntü sistemi eğlencemizi daha da renklendirdi. Havadar bir konumda olması sebebi ile sinek vs. gibi bir problem de hiç yaşamadık neredeyse. Aracınız ile villanın içine kapının önüne kadar girebiliyorsunuz bu bile düşünülmüş. Ulaşım, tüm ihtiyaçlarınıza erişim, Enes beyin ilgi ve alakası üst seviyedeydi. Kısaca çok keyifli bir tatil geçirdik, Enes beye sunduğu imkanlardan(hediye ettiği sebzelerden) ve misafirperverliğinden dolayı teşekkürü borç bilirim. Seneye tekrardan görüşmek üzere.

Oktay g***** | 2023-08-29Villayı Görüntüle

Villa aynen resimlerde görüldüğü gibi.Hatta daha güzel olduğunu söyleyebilirim.Villanın sorumlusu Yusuf bey çok ilgili ve alakalıydı.Her ihtiyacımızda sağolsun bir telefonla yanımızdaydı.Taze günlük süt ve bahçesinden incir ikramı için çok teşekkür ederiz. Mevki olarak köy halkı çok misafirperver ve sıcakkanlılar.Market ve ihtiyaçlarınız için her şey elinizin altında.Denize gitmek isteyenler için Patara plajına 20 dk gibi bir sürede ulaştık.Villayı ve mevkiyi tavsiye ederim.Her şey için Yusuf bey ve villacınız.com.tr ye çok teşekkür ederiz çok güzel bir tatildi

Villa Karatepe 1
Cengiz Y***** | 2023-08-29Villayı Görüntüle

Fotoğraflarda ne görünüyor ise fazlası mevcut, ben kaldığım süre içerisinde konuttan memnun kaldım, konut sahibi ilgili güler yüzlü. Muhafazakarlık açısından konumu güzel ve çevre çit extra yükseltmeleri yapılmış.

Serkan &***** | 2023-08-28Villayı Görüntüle

Biz bu sene ailecenek tatilimizi Villa Aybüke de yaptik vede gercekten umdugumuzdan daha iyi bir tatil gecirdik. Villa nin konumu Villa nin kendisi mükemmel denecek kadar güzeldi. Herkese tavsiye ederim zaten ediyorumda. Saolsun Villa Sahibi Enes Bey her türlü sorunlarimizda heran yanimizda idi. InşaAllah bir daha ki tatilimizi tekrardan Villa Aybüke de düsünüyoruz nasip olursa. Sevgi ve Saygilarla Serkan Öztürk

İrfan Y***** | 2023-08-28Villayı Görüntüle

Geçtiğimiz sene villayı deneyimleyen bir arkadaşımız vesilesiyle bu sene bizlerde tatil programımızı Enes beyin sahibi olduğu Villa Aybüke de yaptık. Daha öncesinde de bi kaç kez villa deneyimimiz olmasına rağmen burası bizi kendine hayran bıraktı. Gerek havuzun büyüklüğü gerek dizaynı ve ferahlığı gerekse konforlu ve temiz oluşuyla rahat ve huzurlu bir tatil fırsatı sunmuş oldu. Villa içerisinde bir çok aktivite yapabileceğiniz imkanlar sunmaktadır. Bunlar masa tenisi, okey, tavla bahçesindeki sinema sistemi ve ses sistemi gibi.Özellikle çocuklu aileler için düşünülmüş cocuk havuzundan bahsetmeden geçemeyeceğim. Yetişkinlerinde akşamları kahvesini yudumlarken içerisinde oturup sohbet ederek serinleyebileceği güzel bir alan olarakta tasarlanan çocuk havuzu büyük konfor alanı oluşturmaktadır. Enes beye ilgi ve alakasından dolayı çok teşekkür ederiz.

Senem D***** | 2023-08-28Villayı Görüntüle

3gece konaklama fırsatı bulduğumuz villa melekte Gayet rahat ettik memnun kaldık Herhangi bir eksikte ev sahibi hemen ihtiyaçlarımızı giderdi kendisine Teşekkür ederiz

Villa Melek Hanım
×Müşteri Temsilcileri
Tıklayın Sizi Arayalım
Talebiniz AlındıSizi En Kısa Zamanda Arayacağız.
×
Sizi arayalım!Müşteri temsilcimiz ile konuşun...

Sizi arayabilmemiz için telefon numaranızı girin ve ne zaman konuşmak istediğinizi seçin